EN YENI Erotik Hikayeler

Zaman Çizelgesi:
Gösteriliyor 1 ile 10 arasındakiler / Toplam : 2034 Erotik hikaye yazıları.
kuzenim in yarağı .
İzlenme: 1280 · Eklenme Tarihi: 57 gün önce

gecen yaz kuzenime ankaraya halamlara gitmiştik halamlar ve bizimkiler dışarı çıkmıslardı mert le birlikte kalmıstık bende bize ayrılan odamızda amıcığama elimle mastirbasyon yapıyodum bi anda mert gerdi içeri ben kıprımzı kesildim mert güldü sonra vesaire vesaire mert le yaşıtız bu arada mert beni duvara dayadı mert de bana dayadı nerden baksanız bi 24 cm kada Devamı...

10 Yaşındaki Teyzem :)
İzlenme: 1203 · Eklenme Tarihi: 57 gün önce

Merhaba Rokettubeciler Bugün Sizlere Yaz Tatilinde Yaşadığım Bir Olayı Anlatacağım Şimdi Biz Memlekete Gitmiştik Benimde Dedemin Sonradan Olma Bi Kızı Var Oda Benim Teyzem Oluyor.Ben O Zamanlar 13 Yaşındayım Ve Köyde Pc Olmadığı İçin Hergün Onların Eve Gidip Oynuyodum Bazen Evde Yanlız Kaldığımda 31 Çekiyodum.Benim Niyetim Bu Teyzemle Baş Başa Kalmaktı Ve Yine Bi Devamı...

hala kızıyla hatımın sexi
İzlenme: 1113 · Eklenme Tarihi: 58 gün önce

ben melih 16 yaşındayım penisimin boyu da 16 (yaşıma göre kazık)

her neyse halamlar her bayram bize gelir ve 5-10 gün kalır teyzemin kızları da okulu siklemez kalırdı
biri 10 diğeri 18 yaşında
dedemlerin evi bzim evin yanında. tabi halamlar dedemlerde kalıyor.halamlar dedemler babam annem falan aile büyüğünü ziyarete gittiler.halam küçük kızını Devamı...

yapmak isteyen ateşli hatunları beklerim
İzlenme: 980 · Eklenme Tarihi: 58 gün önce

merhaba ben Bruce 28 yaşındayım çarşamba günü evden çıktım işe giderken yan vilamıza birisinin taşındını gördüm hiç durmadan işime gitim çıkışta eve dönerken ilk okul arkadaşımı gördüm sarıldık konuştuk okulun en güzel kızıydı halada öyle neyse sarıldık yan vilaya o taşınmış benim gitmem lazım market kapanıcak dedi ve giti soka döndünde bi çıl Devamı...

ilksevgili
İzlenme: 1031 · Eklenme Tarihi: 59 gün önce

selam ben 15 yaşındayım adım mustafa birgun ben okulda oturuyorum bir tane kız bana bakıyordu arka sıramda neyse kızın hemen on sırasına geçtim oyle kniuyorduk nelerden hoşlanırsın dedi bende sex den dedim hmm dedi bir durakladı sen nelerden hoşlanırsın dedim oda sex gibi şeylerden dedi tmm dedim oyle knştuk neyse bunu oul çıkısı eve goturdum evde ilk oyle 15 dakika o Devamı...

Ateşli Sex
İzlenme: 887 · Eklenme Tarihi: 59 gün önce

bir gün arkadaşlarla oturuyoduk biti bana yaklaştı önüme domaldı bende göte şaplak attım sonra kucama oturttum yavaşça usulca tenimi tenine değdirdi götünü açtım yaladım sonra yatağa götürüp bi güzel siktim sonra şarap içtik memesinin üstüne şarapı doktüm karnında yemek yedim sonra gene sikiştik amına döl akıttım hamile kaldı evlendik mutlu mesut yaşıyor Devamı...

Kuzenimi ve Teyzemi Siktim
İzlenme: 1068 · Eklenme Tarihi: 63 gün önce

slm rokettube okuyucuları ben size başımdan gecen bi olayı anlatıcam ben 20 yaşındayım 16 yaşımda arzu'da 13 yaşındaydı arzu kuzenim . birgün ben teyzemlere kalmaya gittim kuzenim çok seksi olduğu için gidiorumm hep .arzu 13 yaşında olmasına rağmen taanga giyiyo dar tayt gitdiği zaman bellioluyo birgün teyzemlerde otururken teyzem ben alış veriş yapmaya gidiorum ora Devamı...

İlk Defa İçime Almam
İzlenme: 1076 · Eklenme Tarihi: 65 gün önce

Merhaba rokettube okuyucuları.Şimdi size ilk seferimi anlatacağım.Şu an lise 2 deyim ama ortaokuldayken bana aşık kişiler vardı birgün eve giderken benim aşık olduğum onunda bana aşık olduğu kişiyi gördüm (isim vermek istemiyorum).Bizim evlerimiz yan yana komşuyuz yolda konuştuk şakalaştık falan sonra konuşurken kendisi beni sevdiğini söyledi bende dudağına yapış Devamı...

Teyzemi Ve Kuzenimi Siktimm
İzlenme: 961 · Eklenme Tarihi: 65 gün önce

Mrb rokettube okuyucuları ben zombozo 16 yaşındayım size başımdan geçen bi olayı anlatıcam bizim bodrumda yazlığımız var biz her sene ailcek oraya gidiyoruz ve bu senede her zaman olduğu gibi yazlığa gitmek için yola koyuldu yolda teyzemlerinde yazlğa gleceğini öğrenince çok sevindimm evet biraz atlıyorum yazlığın 5. günü denizze gittikdenizden geldiğimiz zaman ann Devamı...

Teyzemi siktim
İzlenme: 1083 · Eklenme Tarihi: 66 gün önce

Merhaba arkadaslar 15 yasındayım ve penisim 17 cm olay yaklaşık 1 ay önce oldu teyzemlerde kalıyordum koltukta uyuyordum salondan bakınca teyzemin odası gözüküyor uyandım ve kapısı açıktı boş boş bakıyordum sonra teyzem odasına girdi ve t-shirtini cıkardı arkası dönüktü üstünü değişicekti sonra pantolonunu çıkardı iç çamaşırı yoktu götü gözümün ön Devamı...